Subject: Re: Vee- ja pinnaproovide teostamine
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 11:48:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas Tartus pole enam võimalik üldse tarvikutele järgi minna? Et ainult 
Tallinnast saab nii vee jaoks kui pinnaproovide tarvikud?

Karen Õun
Wpargi Kohwik W juhataja

On Wednesday, 22. May 2024 at 09:53, [email-masked] wrote:

Registreerimise kuupäev: 22.05.2024

Registreerimise number: 13.3-1/24/5302-2

Kui soovite / võite proovid ise võtta, peate esmalt tulema ja võtma laborist 
vastavad tarvikud ning Teile seletatakse, kuidas proove õigesti võtta. 
Tarvikute järgi võite tulla suvalisel ajal E-N 08:00-15:00 ja R 08:00-12:00, 
aadressil Paldiski mnt 81, Tallinn. Info maakondlike vastuvõtu punktide 
kohta leiate järgnevalt veebilehelt: 
https://www.terviseamet.ee/et/laborid/laborid/rahvatervise-labori-tallinna-labor-ja-nakkushaiguste-labor

Võimalus on tellida atesteeritud proovivõtja, mis on tasuline teenus ja 
selle eest peate lisaks analüüsidele tasuma ( väljakutse tasu 17,69 EUR ja 
tunnitasu 40,26 EUR. Tunnitasu hakkab kehtima sellest momendist kui 
proovivõtja lahkub meie laborist ja kuni ta siia tagasi jõuab). Proovivõtja 
tellimiseks tuleb aeg kokku leppida, Teiega võetakse ühendust peale 
tellimuse esitamist: 
https://www.terviseamet.ee/et/proovivotu-tellimine-terviseameti-laborist

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www.terviseamet.ee>
Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.
NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide avaldamine kõrvalistele 
isikutele on keelatud